Ιδέες για οικογενειακές διακοπές στην κοιλάδα Shenandoah

Μας άρεσαν πολύ οι οικογενειακές διακοπές μας στην κοιλάδα Shenandoah και ελπίζουμε ότι αυτός ο οδηγός οικογενειακών διακοπών για την κοιλάδα Shenandoah θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε ένα καταπληκτικό ταξίδι και για την οικογένειά σας!

Όλα όσα χρειάζεστε για να σχεδιάσετε υπέροχες οικογενειακές διακοπές στην κοιλάδα Shenandoah - μέρη για να πάτε, να φάτε και να μείνετε!

Ένα από τα πράγματα που με δίδαξαν οι γονείς μου ενώ μεγάλωνα ήταν ότι οι αναμνήσεις αξίζουν περισσότερο από τα πράγματα. Δεν είχαμε φανταχτερά αυτοκίνητα. Αντ 'αυτού, κάναμε διασκεδαστικά ταξίδια ως οικογένεια. Δεν αγοράσαμε τζιν επωνυμίας. πήγαμε καταδύσεις. Και πιστεύω ειλικρινά ότι είναι ένας από τους κύριους λόγους που η οικογένειά μου είναι τόσο κοντά τώρα που όλοι έχουμε μεγαλώσει και ξεκινάμε δικές μας οικογένειες.

Οι γονείς μου με έχουν διδάξει τόσα πολλά πράγματα, αλλά η ιδέα ότι ο χρόνος μαζί είναι πιο πολύτιμος από οτιδήποτε θα μπορούσατε να αγοράσετε σε ένα κατάστημα είναι μια από τις πιο σημαντικές. Και προσπάθησα πολύ σκληρά να χρησιμοποιήσω αυτό το μάθημα και στην οικογενειακή μου ζωή. Από τότε που ο γιος μου K γεννήθηκε το 2013, ταξιδεύουμε στη λίμνη Tahoe, το Σαν Φρανσίσκο, το Τέξας, το Κάνσας και τη Φλόριντα. Και πιο πρόσφατα, ελέγξαμε την περιοχή Woodstock της Βιρτζίνια.

αγρόκτημα λάμα

θέματα Χριστουγεννιάτικων πάρτι για παιδιά

Έχω μια ομολογία να κάνω. Έχω ζήσει στη Βόρεια Βιρτζίνια για περισσότερο από το ήμισυ της ζωής μου και έχω πάει μόνο στην περιοχή Woodstock μερικές φορές, οπότε όταν σχεδίαζα το ταξίδι μας δεν είχα ιδέα από πού να ξεκινήσω. Πηγαίνετε στο Blue Ridge Travel έχει έναν φοβερό πόρο που ονομάζεται Παιδικό μονοπάτι που έχει πολλές ιδέες για φιλικά προς τα παιδιά πράγματα που πρέπει να κάνουν στην περιοχή. Μπορείτε να επιλέξετε τον τύπο δραστηριότητας που θέλετε να κάνετε, από επένδυση με φερμουάρ έως ταινίες, να επιλέξετε την ημερομηνία και την τοποθεσία σας και να κάνετε voilà, τόνους φοβερών ιδεών για να σχεδιάσετε τις οικογενειακές σας διακοπές.

Ωστόσο, η οικογένειά μου και εγώ δεν ψάχναμε καμία δραστηριότητα να κάνουμε μαζί. Θέλαμε να μάθουμε τι ήταν μοναδικό σε αυτόν τον τομέα, από δραστηριότητες έως καλλιτέχνες και φαγητό μέχρι καταλύματα. Καταλήξαμε να διαλέξουμε μια χούφτα συναρπαστικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε από το Kids Trail και προσθέσαμε σε μερικές στάσεις από το Artisan Trail τους για να κρατήσουμε αυτή την έξυπνη μαμά ευτυχισμένη!

Το Σαββατοκύριακο μας ξεκίνησε με μια πανέμορφη διαδρομή για τα Shenandoah Caverns. Και όταν λέω πανέμορφο, εννοώ πανέμορφο. Έχω πάει σε όλο τον κόσμο και οι απόψεις και τα τοπία κατά μήκος της Διαδρομής 11 είναι μερικά από τα πιο καταπληκτικά που έχω δει ποτέ. Έκανα τον σύζυγό μου να σταματήσει μερικές φορές για να μπορώ να τραβήξω μερικές φωτογραφίες για να σας δείξω πόσο υπέροχο είναι.

Σε ένα μικρό ταξίδι, βρήκαμε το Γέφυρα Meem’s Bottom Covered , η μόνη σκεπαστή γέφυρα που διατηρείται από το VDOT από την οποία μπορούν να περάσουν οι επισκέπτες. Μου θύμισε γιατί κάναμε τις διακοπές στην πρώτη θέση, για να αφήσουμε τις πολυάσχολες ζωές της πόλης μας πίσω για λίγο αργή ζωή στην εξοχή.

αυτοκίνητο-κάτω-καλυμμένη-γέφυρα-αυτοκίνητο (1 από 1)

Ηλιοβασίλεμα στην κοιλάδα Shenandoah

Φτάσαμε στο Σπήλαια Shenandoah νωρίς το απόγευμα και απολαύσαμε μια από τις ξεναγήσεις τους στα σπήλαια. Έχω πάει σε σπήλαια στο παρελθόν, αλλά ποτέ με το μικρό παιδί μου, και ήταν πολύ διασκεδαστικό να βλέπω πόσο ενθουσιασμένος ήταν να δει όλους τους διαφορετικούς σχηματισμούς βράχου, ειδικά όταν ενεργοποίησαν τις έγχρωμες οθόνες φωτός σε μερικούς από τους πιο διάσημους σχηματισμούς όπως το Rainbow Lake και το Cascade Hall. Είναι ιδανικό για παιδιά όλων των ηλικιών, επειδή οι νεότεροι μπορούν να εκτιμήσουν τους δροσερούς σχηματισμούς, ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά μπορούν να μάθουν για την επιστήμη και την ιστορία όλων.

Σπήλαια Shenandoah

Ένας από τους κύριους λόγους που επιλέξαμε τα Shenandoah Caverns είναι επειδή το εισιτήριό σας για τα σπήλαια έρχεται στην πραγματικότητα με δωρεάν είσοδο σε τρία άλλα αξιοθέατα - American Celebration on Parade, Main Street of Yesteryear και The Yellow Barn - που αποτελούν μέρος των Shenandoah Caverns Οικογένεια αξιοθέατων.

Το καταφέραμε μόνο μέσα από τα σπήλαια και την αμερικανική γιορτή στην παρέλαση πριν ο Κ χρειαστεί έναν υπνάκο, αλλά άξιζε σίγουρα την ώρα μας. Και είμαι ενθουσιασμένος που θα επιστρέψω για να δείτε τα άλλα δύο αξιοθέατα στο επόμενο ταξίδι μας στην περιοχή.

Αμερικανική γιορτή στην παρέλαση

Ειλικρινά δεν είχα ιδέα από τι να περιμένω Αμερικανική γιορτή στην παρέλαση. Όταν άκουσα ότι είναι βασικά ένα κτίριο όπου στεγάζουν παλιές επιπλέουσες παρέες και στηρίγματα, στην αρχή ήμουν αρκετά δύσπιστος. Μα παιδιά, ήταν φοβερό. Ο Hargrove, ο ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου κατασκευαστή ντεκόρ και επιπλέει σε ολόκληρες τις ΗΠΑ, δημιούργησε αυτό το μοναδικό αξιοθέατο.

Όλο το δωμάτιο είναι γεμάτο από αυτά τα τεράστια πλωτήρες όλων των σχημάτων και μεγεθών. Υπάρχει η σφραγίδα των προεδρικών εγκαινίων από τα εγκαίνια του Προέδρου Ομπάμα για τους λάτρεις της ιστορίας και υπάρχουν αυτοκίνητα, αρκούδες χορού και τρένα στα οποία μπορείτε να περπατήσετε για τα παιδιά. Και συνεχίζει. Τελικά χρειάστηκε να τραβήξουμε τον Κ επειδή ήθελε να πάει στο καροτσάκι γκολφ των προεδρικών εγκαινίων, το οποίο δεν ήταν εντάξει για να παίξει στη ζώνη. Ακόμα κι αν δεν πάτε στα σπήλαια, προτείνω ανεπιφύλακτα το American Celebration on Parade ως μια διασκεδαστική μικρή στάση αμέσως μετά τη Διαδρομή 11.

αμερικανική γιορτή-σε-παρέλαση-λεπτομέρειες

Αμερικανική γιορτή στην παρέλαση

Μετά την αμερικανική γιορτή στην παρέλαση όλοι πεινούσαμε, οπότε σταματήσαμε στο Διαδρομή 11 Εργοστάσιο τσιπ πατατών για ένα γρήγορο, τοπικά σνακ. Είναι ακριβώς στη γωνία από τα σπήλαια Shenandoah και μια γρήγορη στάση για να περπατήσετε, αφήστε τα παιδιά να τα παρακολουθήσουν να φτιάχνουν τις μάρκες, να δοκιμάσουν μερικές μάρκες και να αγοράσουν μερικά για φαγητό στο δρόμο. Ήμασταν μέσα και έξω σε λιγότερο από 10 λεπτά με αρκετές γλυκοπατάτες και πατατάκια Route 11 για να μας κρατήσουν για ολόκληρο το ταξίδι μας.

Διαδρομή 11 Βιρτζίνια

Διαδρομή 11 πατατάκια

Μπορείτε να φάτε μόνο τόσες πολλές μάρκες σε μια μέρα, οπότε οδηγήσαμε στη Νέα Αγορά, VA, λίγα μόλις λεπτά από τα σπήλαια Shenandoah για δείπνο. Υπάρχουν πολλά χαριτωμένα μικρά εστιατόρια στην περιοχή, αλλά είχαμε ακούσει εκπληκτικά πράγματα για το τηγανητό κοτόπουλο στο Southern Kitchen και έπρεπε να το δοκιμάσουμε. Δεν απογοητευτήκαμε. Σοβαρά θα μπορούσε να ήταν το καλύτερο τηγανητό κοτόπουλο που είχα ποτέ, και ο σύζυγός μου φαγητού σχολίασε ακόμη και πώς ήταν ακόμη υπέροχο όταν φάγαμε τα κρύα απομεινάρια αργότερα εκείνο το βράδυ. Για όσους αναζητούν μια έκρηξη από το παρελθόν, μπορείτε ακόμα να πάρετε ένα πιάτο από τυρί cottage και κονσερβοποιημένα ροδάκινα, ένα αγαπημένο για όσους ταξιδεύουν με ένα μωρό ή ένα μικρό παιδί. Το προσωπικό ήταν πραγματικά υπομονετικό μαζί μας, καθώς ο K έριξε πακέτα ζάχαρης σε όλο το τραπέζι μας και το ένα δίπλα μας. Δεν συμβαίνει συχνά να βρίσκετε μέρη που είναι φιλικά προς τα παιδιά και νόστιμα, οπότε ήταν σίγουρα νικητής στο βιβλίο μας. Ακόμα πιο δροσερό είναι ότι πριν από την κατασκευή του Interstate 81, αυτή ήταν η μόνη στάση φαγητού στη Διαδρομή 11 μεταξύ Winchester και Harrisonburg. Είναι δύσκολο να το πιστέψεις όταν εξερευνάς την περιοχή σήμερα.

Southern Kitchen New Market, VA

Το Σάββατο το πρωί φάγαμε πρωινό ακριβώς στο Woodstock στο Woodstock Garden Cafe . Το καφενείο βρίσκεται ακριβώς στη μέση του νησιού Fort Valley, κάτι που σίγουρα δεν θα βρείτε κάθε μέρα. Τρώτε κυριολεκτικά ακριβώς στο κέντρο όλων των κήπων. Ο Κ άρεσε πολύ να δει τα διάφορα φυτά και να δείξει τα πέτρινα και κεραμικά ζώα σε όλο το νηπιαγωγείο. Ενώ αγαπούσε όλα τα σκυλιά, προτίμησα αυτούς τους χαριτωμένους πέτρινους σκαντζόχοιρους. Αυτό δεν θα έκανε ένα χαριτωμένο δώρο για έναν σκαντζόχοιρο ή έναν εραστή κηπουρικής;

Woodstock Garden Cafe

Ο σύζυγός μου και εγώ παραγγείλαμε μπολ πρωινού γεμάτα μπισκότα, πατάτες, αυγά και άλλα γευστικά καλύμματα. Και ο Κ είχε μια αφράτη βάφλα με σαντιγί και φράουλες. Έφαγε μερικά τσιμπήματα και αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να αφήσει τα παιχνίδια του να φάνε. Η λεζάντα αυτής της εικόνας θα έλεγε απλώς, «πρωινό με ένα μικρό παιδί». Αυτό που δεν βλέπετε είναι ότι το τραπεζομάντιλο είναι πραγματικά βρεγμένο από κάτω και ο γλυκός μας διακομιστής δεν έβγαλε ούτε καν ένα μάτι. Ένα άλλο φιλικό προς την οικογένεια εστιατόριο με νόστιμο φαγητό!

Μετά το πρωινό, κάναμε μερικά μίλια βόρεια προς την περιοχή Toms Brook. Το Toms Brook είναι το σπίτι μιας σειράς στάσεων στο Go Blue Ridge Artisan Trail, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης στάσης μας, Posey Thisisit Llama Farm , που ανήκει στην ξεκαρδιστική Joyce και την οικογένειά της. Ήμασταν αρκετά τυχεροί που έχουμε το αγρόκτημα της λάμας στους εαυτούς μας και η Τζόις και η κόρη της Τζέιμι μας παρουσίασαν περίπου τις μισές από τις 30+ λάμες τους. Εντάξει, η εισαγωγή μπορεί να είναι η λανθασμένη λέξη γιατί είχαμε λίγο πιο άνετα με τα λάμα τους από αυτό. Μέχρι το τέλος του πρωινού, ο Κ μοιράζετο το φαγητό του με τους λάμα και τους φιλούσα. Οφείλω να ομολογήσω; Δεν ξύπνησα εκείνο το πρωί περιμένοντας να φιληθεί από έναν λάμα.

αγρόκτημα λάμα

Το πρωί μας με την Joyce, τον Jamie και τους llamas ήταν σίγουρα το αποκορύφωμα του ταξιδιού μας, όχι μόνο επειδή το να κάνουμε παρέα με τα llamas ήταν διασκεδαστικό αλλά και επειδή έμαθα έναν τόνο για τα llamas και τι μπορείτε να κάνετε με τις ίνες τους. Ψαλίζουν τα λάμα, ο Τζέιμι γυρίζει τις ίνες σε νήματα και χρησιμοποιούν αυτό το νήμα για να φτιάξουν κάθε είδους χειροποίητα προϊόντα όπως χαλιά, καπέλα και σάλια. Και αν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να προγραμματίσετε μια ώρα με τους φίλους ή την οικογένειά σας για να επισκεφθείτε το αγρόκτημα της λάμας, να ταΐσετε τα λάμα και ακόμη και να φτιάξετε τα δικά σας μικρά μίνι παιδιά.

Πραγματικά σκέφτηκαν σχεδόν τα πάντα για να κάνουν το αγρόκτημα της Λάμα μονοαπευθυντικό κατάστημα για διασκεδαστικές εμπειρίες Λάμα και δώρα εμπνευσμένα από τη Λάμα. Και ακόμα κι αν δεν νομίζετε ότι σας αρέσουν οι λάμα, πηγαίνετε. Θα τους λατρέψετε αργότερα. Δεν είμαι σίγουρος ότι ο Κ γνώριζε ακόμη και τι ήταν μια λάμα πριν και τώρα είναι εμμονή με τον Τσάρλι, τη λάμα του με το ένα αυτί και τον Cookie Dough, τον μαλακό αφράτο φίλο του.

Μόλις περίπου πέντε λεπτά από το αγρόκτημα της Λάμα, μπορείτε να κάνετε check out Γελώντας πορτοκαλί στούντιο όπου η Susie, ένας από τους πολλούς καλλιτέχνες που ζουν στην κοιλάδα Shenandoah και εξασκεί την τέχνη τους, ήταν αρκετά ευγενική για να μας δείξει το στούντιο της, να μας καθοδηγήσει πώς δημιουργεί την κεραμική της και μας έφερε ακόμη και στο χαριτωμένο λαγουδάκι της (το αγαπημένο μέρος του Κ ). Εκτός από την κεραμική, έχει επίσης έναν από τους καταπληκτικούς κήπους των νεράιδων που με ενέπνευσαν να δημιουργήσω το δικό μου όταν φτάσω στο σπίτι. Εάν σας ενδιαφέρει κεραμικά ή νεράιδα, φιλοξενεί εργαστήρια όπου μπορείτε να μάθετε από τον ειδικό και να το δοκιμάσετε μόνοι σας. Το πλήρες πρόγραμμα εργαστηρίου βρίσκεται στον ιστότοπό της μαζί με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δουλειά της.

Γελώντας πορτοκαλί στούντιο

Μετά το έξυπνο πρωί μας, αποφασίσαμε ότι χρειαζόμαστε να κάνουμε K μια μικρή άσκηση και κατευθυνθήκαμε στο W.O. Riley Park στο Γούντστοκ. Το πάρκο ανακαινίστηκε πρόσφατα και περιλαμβάνει τόνους μοναδικών χαρακτηριστικών, όπως τσουλήθρες ενσωματωμένες στο έδαφος, κοινοτική πισίνα, πάρκο εκτόξευσης και πολλές δραστηριότητες για μάθηση σε όλη τη δομή του παιχνιδιού. Περιττό να πούμε ότι ο K είχε μια υπέροχη στιγμή εξερεύνησης.

αγάπη-αυτό-πάρκο-σημάδι (1 από 1)

πάρκο-κολάζ

WO-Riley-Park (1 από 1)

Μετά το πάρκο, κατευθυνθήκαμε στο κοντινό Stephen's City για δείπνο και μια ταινία στο μοναδικό ρετρό θέατρο που έμεινε στην περιοχή, το Family Drive-In. Αμέσως πριν φτάσουμε εκεί, είδαμε Σέσουλες και στροβιλίζεται , ένα χαριτωμένο μικρό κατάστημα παγωτού. Είμαι τόσο παγωτό όσο είμαι, έπρεπε να σταματήσω. Ήταν το ιδανικό μέρος για να απολαύσετε κώνους ή καφέ και να παρακολουθήσετε αυτοκίνητα που οδηγούν στη Διαδρομή 81.

Παγωτό Scoops & Swirls

αριστερά δεξιά παραμύθια για παιχνίδια πάρτι

Ολοκληρώσαμε τη μέρα μας με μια ταινία με κίνηση στο Οικογενειακό Drive-In . Ένα από τα πιο όμορφα πράγματα για το Family Drive-In είναι ότι έχουν στην πραγματικότητα μια τεράστια περιοχή παιχνιδιού ακριβώς μπροστά από την οθόνη της ταινίας. Οι οικογένειες έρχονται πριν από λίγες ώρες για να πάρουν τα καλύτερα σημεία στάθμευσης και αντί να χρειάζεται να περιμένουν στα αυτοκίνητά τους, μπορούν να βγουν έξω και να παίξουν στη χλοώδη περιοχή και στις παιδικές χαρές. Φτάσαμε περίπου μία ώρα πριν από την ταινία μας και ενώ πήγα και έλεγξα όλα τα τεχνικά πράγματα με τον ιδιοκτήτη, ο Jim, ο σύζυγός μου και ο K έτρεξαν γύρω στο γρασίδι .

Οικογενειακή οδήγηση

Λίγο πριν ξεκινήσει η ταινία, πήραμε λίγο νόστιμο δείπνο από το περίπτερο. Πωλούν σχεδόν όλα τα τυπικά παραχωρησικά φαγητά, συμπεριλαμβανομένων των αγαπημένων μου «τροφίμων λούνα παρκ», σκύλους καλαμποκιού. Δυστυχώς, πήρα μόνο ένα δάγκωμα πριν ο Κ αποφάσισε ότι έπρεπε να το φάει, μαζί με το δικό του. Προφανώς πεινούσε από το να παίζει όλη την ημέρα και να μοιράζεται το πρωινό του με τους λάμα. Αυτή ήταν σίγουρα μια διασκεδαστική εμπειρία για να παρακολουθήσετε την ταινία κάτω από τα αστέρια και όχι σε έναν γεμάτο κινηματογράφο. Και η πληρωμή 8,00 $ το άτομο για δύο τρέχουσες ταινίες (Tomorrowland και San Andreas) ήταν απίστευτη, ειδικά από την τελευταία φορά που είδα μια ταινία σε θέατρα κοντά στο σπίτι μου, πλήρωσα 15 $ ανά άτομο μόνο για κανονικές θέσεις.

Κυριακή σηκωθήκαμε το πρωί και πήγαμε στο check out Bryce Resort . Το Bryce Resort είναι γεμάτο από πολλές δραστηριότητες για άτομα που αναζητούν μια μοναδική περιπέτεια. Από επένδυση με φερμουάρ έως χλοοτάπητα μέχρι ποδηλασία βουνού, έχουν σχεδόν κάτι για όλους. Και το θέρετρο είναι ένα από τα μοναδικά θέρετρα που έχει πραγματικά μια καρέκλα ανελκυστήρα που είναι ειδικά σχεδιασμένη για να μεταφέρει τα ποδήλατα βουνού σας στην κορυφή του λόφου ποδηλασίας βουνού, αρκετά γλυκό, σωστά; Δεν σας αρέσει η ποδηλασία βουνού; Μπορεί να είστε όταν φύγουν. Έχουν εκπαιδευτές που μπορούν να σας φέρουν σε μια σειρά μαθημάτων για αρχάριους για να σας κάνουν να γοητευτείτε. Το Bryce Resort είναι ιδανικό για οικογένειες με μεγαλύτερα παιδιά ή για συζύγους σαν τη δική μου που χρειάζονται κάτι να κάνουν κατά τη διάρκεια του ύπνου. Έμεινα έξω στο σπίτι μας ενώ πήγε με φερμουάρ και εξερεύνησε το θέρετρο.

Αν ψάχνετε για κάτι λίγο πιο χαμηλό, το Bryce Resort προσφέρει επίσης ένα διασκεδαστικό μικροσκοπικό γήπεδο γκολφ με τρύπα μνημείων στην Ουάσιγκτον, έναν τοίχο αναρρίχησης και μια δραστηριότητα άλματος τραμπολίνο.

Εάν προτιμάτε να βρίσκεστε στο νερό, μπορείτε να οδηγήσετε λίγα λεπτά στη λίμνη Laura, όπου το Bryce Resort ενοικιάζει καγιάκ, κανό και βάρκες. Δυστυχώς, ήταν μια πολύ ψυχρή μέρα όταν ήμασταν εκεί, έτσι παραλείψαμε τα θαλάσσια σπορ και απολαύσαμε το υπέροχο τοπίο.

Λίμνη Λόρα κοντά στο Bryce Resort

Υπάρχουν πολλά που θα σας κρατήσουν απασχολημένους στο Bryce Resort για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο και αν αυτό είναι το σχέδιό σας, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να μείνετε Σαλέ , που βρίσκεται πολύ κοντά στο Bryce Resort. Το χειμώνα, τα κουνελάκια σκι αναλαμβάνουν αυτά τα ενοίκια διακοπών για να απολαύσουν τον περισσότερο χρόνο στο βουνό. Και δεν είναι μόνο τα λαγουδάκια του σκι, οι οικογένειες λατρεύουν να μένουν εδώ όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά και το χειμώνα. Το Bryce Resort's Παιδικό Σχολείο Είναι γνωστό σε ολόκληρη την περιοχή ως μέρος για να φέρει νέους και νέους σκιέρ που θέλουν να χτυπήσουν τις πλαγιές, καθιστώντας το ένα πραγματικά φιλικό προς την οικογένεια spot όλο το χρόνο.

Αλλά πίσω στο Chalet High- μείναμε σε ένα από τα πρόσφατα ανακαινισμένα κτήρια βάθρων τους, και ήταν υπέροχο. Χαλαρώσαμε σε μια μονάδα τριών υπνοδωματίων με μια όμορφα ανακαινισμένη κουζίνα, ένα τεράστιο μπάνιο και σάουνα με υδρομασάζ και υπέροχη θέα. Είμαι πάντα οπαδός του να έχετε τη δική σας κουζίνα για χρήση στις διακοπές, επειδή αν είστε σαν εμάς, θα θελήσετε να πάρετε σπίτι αυτά τα υπολείμματα και να τα φάτε αργότερα, για να μην αναφέρουμε ότι χρειάζονται ένα μέρος για τα παιδιά να τρώνε πρωινό όταν είναι στην αρχή της αυγής, ενώ προσπαθείτε ακόμα να ξυπνήσετε.

Chalet High Resort

Μετά τη στάση μας στο Bryce Resort, κατευθυνθήκαμε πίσω στο Woodstock για ένα γρήγορο γεύμα στο Woodstock Cafe and Shoppes. Το Woodstock Cafe είναι ένα βασικό μέρος ακριβώς στη μέση του Woodstock και ακριβώς απέναντι από το κτίριο του δημαρχείου. Διαθέτει ζωντανή μουσική τις Κυριακές, ψώνια για λάτρεις των τεχνών (με πολλούς από τους καλλιτέχνες από το Artisan Trail), ακόμη και μια ποικιλία παιχνιδιών για παιδιά και ενήλικες για να παίζουν ενώ περιμένετε το φαγητό σας. Σας λέω, οι άνθρωποι στο Woodstock ξέρουν πραγματικά πώς να εξυπηρετούν τις οικογένειες. Δεν υπάρχει ούτε ένα εστιατόριο στην πατρίδα μου που να προσφέρει δωρεάν επιτραπέζια παιχνίδια.

Μετά το μεσημεριανό γεύμα ολοκληρώσαμε τη διαμονή μας στο Woodstock με μια μικρή πεζοπορία στο George Washington National Forest μέχρι το Πύργος Γούντστοκ , ένας παλιός πύργος πυρκαγιάς που κάποτε χρησιμοποιήθηκε από τους δασοφύλακες για να εντοπίσει πυρκαγιές στα δάση. Εάν τα παιδιά σας είναι μεγαλύτερα, μπορείτε να κάνετε τη σύντομη πεζοπορία μετ 'επιστροφής δύο μιλίων μέχρι τον πύργο ή εάν έχετε ένα μικρό παιδί σαν κι εμένα, μπορείτε πραγματικά να ανεβείτε και να περπατήσετε περίπου 1/4 μίλια για την ίδια θέα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, η θέα της κοιλάδας και οι επτά στροφές του ποταμού παρακάτω είναι απολύτως συναρπαστική.

Πύργος Γούντστοκ

Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, κάναμε μια γρήγορη στάση στο Γη δεινοσαύρων στο σπίτι. Το είχαμε ακούσει από μερικούς φίλους μας και ξέραμε ότι το αγόρι που αγαπάει τους δεινόσαυρους θα το λατρέψει. Και το έκανε. Το Dinosaur Land είναι ουσιαστικά αυτό που μοιάζει, μια δέσμη αντιγράφων δεινοσαύρων για να κοιτάξετε και να εξερευνήσετε. Και αν τολμάτε αρκετά, μπορείτε ακόμη και να καθίσετε στο χέρι του King Kong. Περάσαμε υπέροχα και ήταν το τέλειο τέλος για την εποχή μας στην κοιλάδα Shenandoah.

Γη δεινοσαύρων

Και αυτό είναι το ταξίδι μας! Εάν σας ενδιαφέρει να επισκεφθείτε το Woodstock ή οπουδήποτε στην κοιλάδα Shenandoah, ρίξτε μια ματιά Πηγαίνετε στο Blue Ridge Trave Είμαι τόνος ιδεών για πράγματα που πρέπει να κάνετε τόσο για παιδιά όσο και για ενήλικες που θα πιέζονταν σκληρά για να βρείτε οπουδήποτε αλλού. Δικα τους Παιδικό μονοπάτι είναι ένας εξαιρετικός πόρος για τον προγραμματισμό των τέλειων οικογενειακών σας διακοπών, είτε έχετε ένα μικρό παιδί σαν εμένα και θέλετε να ταΐσετε τα λάμα, είτε έχετε μεγαλύτερα παιδιά που αναζητούν πιο περιπετειώδεις δραστηριότητες και θέλουν να μάθουν πώς να κάνουν ποδήλατο βουνού. Εγγυώμαι ότι θα μπορείτε να βρείτε την τέλεια δραστηριότητα για τα παιδιά σας, ανεξάρτητα από τις ηλικίες ή τα ενδιαφέροντά τους.

Ενδιαφέρεστε να επισκεφθείτε το Shenandoah Valley με την οικογένειά σας; Αυτήν τη στιγμή το Trekaroo φιλοξενεί ένα εκπληκτικό νίκη στο θερμό δώρο όπου μπορείτε να κερδίσετε οικογενειακές διακοπές! Ένας (1) τυχερός νικητής θα λάβει πέντε διανυκτερεύσεις σε ένα συγκρότημα δύο υπνοδωματίων με τέσσερις δωρεάν κάρτες εσωτερικού / εξωτερικού WaterPark συν μια δωροκάρτα θερέτρου $ 50! Το Giveaway είναι ανοιχτό από 6 Ιουλίου 2015 στις 12:01 π.μ. PST έως 19 Ιουλίου 2015 στις 11:59 μ.μ. PST. Μπείτε τώρα!